luni, 21 noiembrie 2011

Farfurele şi plicăţele

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

(Când un copil indigo se joacă...)

Am fost zilele trecute într-un magazin şi m-am uitat la obiectele din sectorul menaj. Femeia tot femeie... Şi de parcă asta nu-i destul, mă uit mai ales la culori, mă atrag culorile cât mai diverse şi pe cât posibil asortate. Am început să-i spun soţului că mă comport ca o coţofană, că numai aia e atrasă de lucrurile sclipitoare. Asta pentru că îşi închipuie că aş vrea să cumpăr ceva. Foarte rar cumpăr, numai dacă am nevoie şi/sau sunt ieftine.


Astea din poză nu-s aşa de diverse cum am văzut eu, dar altceva mai bun n-am găsit pe net. Nici la "assiettes", nici la "dishes".
Şi cum mă uitam eu încântată la farfurioare, am început să le alint în mintea mea, apoi i-am spus soţului pe jumătate râzând...farfurele, farfurici, farfuriuţe, farfurioare, farfurele... farfurici... farfurele... farfuriţe...
În sfârşit mă despart de farfurişile mele (să nu uitam că eu îs din Moldova), şi ajungem repede la... lăcăţele. De fapt îmi atrage soţul atenţia la nişte lăcăţele minuscule. Aaa, astea-s clăcăţele, plicăţele... licăţele, avem farfurele, clicăţele, plicăţele, farfurici, lăcăţei, farfurei şi tot ce vrei! Joaca asta mi-a indus o stare de bună dispoziţie la care nu m-am mai putut opune, aşa că zâmbeam zicând în sinea mea, din când în când: farfurele şi plicăţele.

Toată viaţa am avut tendinţa să mă joc şi acum cu atât mai mult! Păi viaţa asta nu e decât o joacă, noi românii avem bucuria de a ne juca de-a diminutivele. Puţine limbi au atât de multe diminutive. Engleza şi franceza nici nu au diminutive, deci nu le putem traduce în aceste limbi.

Închei cu un set de farfurişti mai aparte:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu