luni, 19 decembrie 2011

Vizitator al dimensiunii 11D

Luni, 19 decembrie, ora 13.00. Aflu de la Octavian ca sunt 100% in 11D. Ar fi naspa, daca n-ar fi... bine. Adica nu ma simt deranjata de asta. Cu alte cuvinte, mi-am facut temele... Sper.
Eu n-am avut nicio intentie sa ma duc prea sus, mai ales ca mare lucru nu stiam despre "trecerile" mele prin alte dimensiuni. Dar e drept ca am fost racita. Octavian a zis ca am luat raceala de la sotul prin empatie. Nu ma asteptam sa ma racesc, n-ar fi fost prima data cand nu ma molipseam de la el. Dar raceala asta a "ascuns" se pare, foarte bine, trecerile mele prin dimensiuni. Si am crezut ca alimentatia mea, departe de a fi una vegetariana, ma va tine mai aproape de 3D.Ca si ocupatiile mele casnice, trebuie sa stiu ca azi e duminica si trebuie facuta supa cu galuste etc. Lol.
Pe 13 decembrie m-a durut gatul si de atunci au inceput simptomele de raceala. Joi mi-a trecut gatul, dar mi-a curs nasul, iar sambata am luat o aspirina si un paracetamol, o data, ca imi era capul cat banita. Si uite ca nici acum n-am chef sa mai pun diacritice. Mi se pare prea multa bataie de cap pentru atata. Se poate intelege si fara. :)
Poate ca totusi n-are treaba spiritul cu hrana ce o dau corpului... Nu atat de mare legatura cum credeam eu... La Dumnezeu orice e posibil, sa nu uitam.

p.s. Cand am citit pe gradatie 11, in laborator, mi-am adus aminte ca am vazut cifra 11 dimineata de doua ori. O data pe un panou de la distanta. Mi-am zis hai sa ma concentrez sa vad ce scrie. Si era ceva in legatura cu 111 zile. Apoi m-am uitat la ceas. Ceasul meu afiseaza data din calendar, dar de circa 4 ani a ramas nereglat. Arata ce zi vor muschii lui. Acum arata 11.
Hmm, poate alimentatia si legaturile cu 3D mi-au bruiat calatoria si nesimtind nimic din dimensiunile traversate, m-am tot dus... nestiind unde sunt acasa. Totusi sambata dupa-masa, dupa ce am atipit vreo 5 minute, m-am trezit constienta ca sunt, se pare, "in alta dimensiune". Starea a tinut circa un minut si am vazut cu ochii inchisi forme mov luminoase pe un fond auriu. Formele nu aveau niciun inteles, erau mai ales spre marginea imaginii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu